Header Ads

CSGO Ping Sorunu Çözümü 2017




Merhaba arkadaşlar cs'go da bende ping sorunu yaşıyordum fakat sorunları şöyle 


çözebildim.
Önce modemin ethernet girişi kablosunu değiştirdim ve adsl veya fiber kablosunu değiştirdim.Daha sonra her bilgisayarı açtığım'da şunları yapıyorum.Çünkü bunları yapınca internet önbelleği siliniyor.Daha sonra temp ve %temp% C:\Windows\Prefetch bura da bulunan dosyaları temizliyorum çünkü bura da bulunan dosyalar sistemini şişiriyor ve csgo'ya girdiğiniz zaman windows 10 kullanan bilir internet ön belleği buralara kaydoluyor genel de hepsin de öyle fakat windows 10'da iş farklı.Şimdi bu klasorleri nasıl temizleriz sorusuna yanıt vereyim.Size bir .bat dosya atacağım onu bilgisayarınıza indirin üstüne tıklayın zaten direk kendisi yapar eğer için de bulunan kodları görmek isterseniz metin belgesiyle açarsınız veya siz bile yapabilirsiniz kodları buraya yazacağım mutlaka..



net share c$ /d
net share d$ /d
net share e$ /d
net share IPC$ /d
ipconfig /all
ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /displaydns
ipconfig /showclassid
ipconfig /setclassid
RD /S /Q "C:\Windows\Temp"
RD /S /Q "C:\Users\KULLANICI ADINIZI YAZINI/AppData\Local\Temp"
RD /S /Q "C:\Windows\Prefetch"


Şimdi kırmızı renkle işaretlediğim yazıyı yani kullanıcı adınızı yazın Windows'da kullandığınız kullanıcı adınız daha sonra bunu CMD=Komut Yöneticisi Yönetici modun'da açınız fakat ben yapamam bunları derseniz size link bırakıyorum onu indirin çalıştırın.

Size anlattığım dosyanın link'i aşağıda dır.

Ve daha sonra ki işlemimize gelelim. CS'GO giriyoruz.

İlk resim de neden böyle yaptım ?

Sebebi şu internet sınırı 8-12 Mbsp olanlar sınıflandırılmamış yapsın.

Kabul edilebilir ping sınırını 100 yapın'ki sizin pinginiz le uyumlu serverler gelsin.

TTNET'de ping sıkıntısı şuan bildiğim kadarıyla yok fakat kota sorunu var oda 2018'de kalkar her halde..

Daha sonra bu ayarları kaydedip pinginizin kaç olduğunu görmek için consolu açıp ping yazın orada göreceksiniz.




Şimdi bura da ise kota bitti diyelim kotayı doldurduk peki ping çok yükseldi ne yapacağız aşağı da bulunan işlemi yapacaksınız aynı yukarı da bulunan kabul edilebilir ping değeri sayısı 100 olmalı çünkü en yakın TTNET veya diğer internet firmalarının sunucuları İSTANBUL'da bulunur oradan alırsınız veriyi.

Bunları yaptıktan sonra ping sorununuz çözülecek'tir büyük ihtimalle.







Ve son olarak şunları söylemek istedim öneri olarak uzak durmanız açısından. 

Oyunlar da en büyük problemi TTNET dışı olanlar yaşıyor çünkü bütün internet firmaları TTNET'in alt yapısını taşıyor. Sizlere tavsiyem Türknet-Uydunet-Süperonline-Vodafone ve diğer hizmetler den uzak durunuz. 

Hızı yüksek veriyorlar o önemli sanıyorsunuz ama öyle değil..

En büyük firmalar bile bugün oyunlar da en düşük MS= Ping 120 altına düşemiyor bugün TTNET'de ping 53-75-90 arası bunun sebebi bunların alt yapıları kendi alt yapıları ve sunucuları Avrupa sunucularına yakın dır onun sebebiyle pinginiz bu kadar iyi oluyor.

Her hangi bir görüşünüz veya öneriniz olursa bana aşağıda en alt kısım'da iletişim yazıyor oraya sorunuzu veya görüşünüzü yazın en kısa zaman da cevaplayacağım.

Veya yorum yazarak sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok