Header Ads

Blogger Adsense Yerleşimi

Merhaba arkadaşlar, Adsense bildiğiniz gibi blogger'de en iyi nasıl reklam alanları oluştururuz.
Ben kendim 2 adet reklam kodu kullanıyorum birisi header'de diğeri ise sidebar'da çünkü fazla reklam koyduğunuz zaman reklam'dan kazandığınız ücret az oluyor bunun sebebi ise çok reklam gösterimi yapınca tıklama olmuyor ve ücret almıyorsunuz.


Ve bir öneri blogger'in kendi adsense reklam ekleme şablonunu her tema'da aktif olmuyor onun için el ile yapmayı öneriyorum..



Öncelikle yapacağınız işlem adsense paneline girip :

https://www.google.com/adsense/?hl=tr

Reklamlarım, Reklam Birimleri daha sonra açtığınız reklam kodlarını alıp.
Yerleşim şablonuna gidip yapıştırıyoruz.




Reklam kodlarını ekleyince reklamların gözükmedimi ?

1 veya 2 saat içerisin de hatta 5,10 dakika içerisin de aktif olacağını görürsünüz çünkü yeni olarak algılanıyor ve denetim yapıyor adsense botları veya adsense yöneticileri.

Şimdi ise kodları nasıl blogger sitemize ekleyeceğiz ?



Veya header'e ekleyecek alanım yok nasıl ekleyeceğim derseniz aşağı'da anlatım yapıyorum.


1) Yerleşim > HTML'yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet' e tıklayın. Ve aşağıdaki kodu "Ctrl+F" yardımı ile aratarak, bulun;
<b:section class='header' id='header' maxwidgets='1' showaddelement='no'>
2) Bulduğunuz kodun yerine aşağıdaki kodu kopyalayarak yerleştirin;
<b:section class='header' id='header' showaddelement='yes'>







Sidebar'a nasıl ekleriz reklam'ı aşağı dan görsel anlatıma bakabilirsiniz.


Öncelikle başlık Adsense veya Sponsor olmalı çünkü sidebar'a ekliyoruz ve daha sonra kodlarınızı kaydettikten sonra bir site'de reklamları göz gezdirin .






Ve son reklamları görüntüleyelim.



Ön izleme :




Bu yazımı yorum atmayı ve paylaşmayı unutmayınız iyi bloglar..

Hiç yorum yok