Header Ads

Adsense Sayfa Düzeyi Reklam Ekleme

Merhaba öncelikle Adsense Sayfa Düzeyi Reklam test edeceğiz. Test ettiğim site forum'dur Mybb. Şimdi yapacağımız işlem adsense paneline giriyoruz daha sonra karşımıza böyle bir test etme yeri çıkacak. Devam ediyoruz. Aktifleştiriyoruz bura dan ben aktifleştirdim. Daha sonra kod'u alıyoruz ve websitemizin header şablonuna yapıştırıyoruz ve mobil de test ediyoruz. Ben mobil'de test etmiştim nasıl test edebilirsiniz sorusuna cevap olarak. Google'nin tema hatalarını ve optimizasyon sorunlarını gösteren bir website'den test edebilirsiniz. Şuan ben tekrar sayfa düzeyi reklamları kapatıp açtığım dan reklamlar gözukmuyor ama az önce test ettiğim de reklam vardı. Şimdi gördüğünüz üzere reklam sayfa düzeyi böyledir. Ve kazançlarınız misliyle artıyor nedeni şu mobil desteğe geçtikleri için reklam. Tık başı büyük maliyetler olabiliyor.

Hiç yorum yok